«پاسخ به پرسش های متداول»
- آیا می توان سفارشات را به صورت تلفنی ثبت کرد؟
خیر؛ امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.
- آیا پس از صدور فاکتور، امکان تغییر در سفارش وحود دارد؟
خیر؛ پس از صادر شدن فاکتور، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
- آیا برای ثبت سفارش، باید حتما در سایت ثبت نام کنیم؟
خیر؛ بدون ثبت نام در سایت هم می توان اقدام به خرید کالا نمود. اما تفاوت آن با ثبت نام کردن این است که در صورت عدم ثبت نام، امکان ذخیره نمودن مشخصات خریدار و همچنین سوابق خرید کالاهای خریداری شده وجود نخواهد داشت.
- آیای می توان مشخصات کاربری خود را ویرایش کرد؟
بله؛ در صورت داشتن حساب کاربری، می توان با مراجعه به بخش مشخصات واقع در قسمت بالایی سایت، اطلاعات خود را به صورت دلخواه ویرایش نمود.
- در صورتی که رمز حساب کاربری فراموش شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
در صورت فراموش کردن رمز عبور حساب کابری، بایستی به تیم فان کالا اطلاع داده شده تا حساب کاربری قبلی به طور کامل حذف شده و دوباره اقدام به ثبت نام صورت گیرد. (ویژگی فراموشی رمز عبور در آینده اضافه خواهد شد)
توجه!!! در صورت فراموشی رمز عبور، تمامی سوابق خرید آن حساب کاربری، پاک خواهند شد.
- اگر سفارش کالا در یکی از روز های یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه انجام شود، کالا چه زمانی تحویل داده خواهد شد؟
در این صورت، کالا ها در روز تحویل بعدی به دست مشتریان خواهد رسید.
- چگونه می توانیم سفارش خود را لغو کنیم؟
در صورت تمایل به لغو سفارش، تا پایان ساعت کاری روز سفارش داده شده، مشتریان می توانند به تیم فان کالا اعلام نموده و سفارش خود را لغو کنند.
پس از پایان ساعت کاری، امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت.
- چگونه می توان سفارش خود را پیگیری کرد؟
با مراجعه به بخش پیگیری سفارش موجود در نوار بالایی و یا پایینی سایت، می توان با وارد کردن شناسه سفارش (شناسه پیگیری) وضعیت سفارش خود را پیگیری نمود.